onsdag 11. februar 2015

PLANTER ER "IN" IGJEN

Heia!

Da er det på tide med en liten tur på bloggen! Jeg synes dagene går så fort og hverdagens mas og jag kan ta "kverken" på en og hver...ja, så ille er det vel strengt talt ikke, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. Instagram er jo det "hotteste" nå, i hvert fall har jeg inntrykk av det..? Vel, jeg vil i hvert fall være innom bloggen av og til...når jeg føler for at jeg har noe å si og i dag kom jeg på at planter faktisk er "IN" igjen :)

Når jeg først går inn for saken...







ANNE

6 kommentarer:

  1. Ja det er fint med litt grønne planter i interiøret.
    Koselig at du blogger litt av og til
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Kjekt å se deg innpå igjen !
    eg er ikkje så flink med det som er inn eg,
    men planter liver opp uansett :)
    Og fremdeles et nydelig hjem du har ser eg !
    Håper alt er bra,
    Ha ei fortsatt fin uke! :)

    SvarSlett
  3. De grønne plantene har virkelig gjort inntog i de norske hjem igjen.
    Det frisker opp interiøret og gjør meg i vårmodus på denne tiden av året.

    Så flotte å se bilder fra ditt nydelige hjem!

    Klem Hilde

    SvarSlett
  4. Tusenvis av takk snille dere!

    Anne

    SvarSlett
  5. Tusenvis av takk snille dere!

    Anne

    SvarSlett
  6. Heia Anne;-) Så fine bilder av plantene dine. Ja, det er virkelig blitt "HOT" med planter og det liiiiker vi;-)
    Du er hjertelig velkommen til å bli med på min giveaway der du kan vinne en lekkersmekker pute fra Senze of joy;-)
    Ha en fin dag videre! Klem fra Janne

    SvarSlett