søndag 18. november 2012

En liten velfortjent pause

Hallo!

Da har mor Anne tatt seg en liten "pust i bakken". Jeg har huset for meg selv, da de to eldste på 18 og 20, tok seg en tur til byen for å spise lunch på Egon. Far driver med sokkelprosjektet. Greit å ha en handyman synes jeg, for vet ikke hva jeg skulle gjort uten, hahaha! Tenkte bare at jeg skulle legge ut et bilde med litt julestemning, for som dere sikkert skjønner, så gleder jeg meg til jul. Mye som skal gjøres innen den tid og alt må skje i en spesiell rekkefølge. Storesøster må ta med alle tingene sine, inkludert alt hun har kjøpt til den nye leiligheten. Så kan lillesøster flyttes inn på rommet der storesøster flytter fra, deretter kan mor starte på sine prosjekt, dvs gjesterom osv. Går i tillegg og venter på at Ikea skal få inn en kommode som jeg skal bruke til postsorterin. Den kommer jo aldri, så jeg er litt utolmodeig da. Dere vet, den som venter på no' godt osv...

 
Et lite stemningsbilde kommer her :)
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar