torsdag 12. november 2015

OSLO WOOD



Hei folkens!

Nå er det jammen lenge siden jeg var på bloggen! Herlighet, sist gang var 18. februar. I kveld kom jeg på at jeg skal starte opp litt mer med blogging igjen, men må ærlig innrømme at instagram har vært så lettvint og greit. I kveld kommer det et bilde av den nyeste erobringen min, nemlig denne herligheten av ei stålampe fra Oslo wood. Lampa gir et utrolig godt og behagelig lys og bidrar til en koselig stemning i stua. Den er dimbar, så man velger lett og greit den lysstyrken man ønsker til en hver tid. Jeg var først litt i tvil om hvilken farge jeg skulle velge men da jeg sendte et bilde av stua mi til Designbelysning hvor lampa kommer fra, så fikk jeg veldig gode råd og topp service! Anbefaler dere på det varmeste å handle der og det er det mulighet for ved å trykke  Her




Hei så lenge!

Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar