onsdag 18. februar 2015

NY MOBIL TIL VÅREN?



HEY ALLE SAMMEN! 

Jeg er så ivrig på at ALT inne i huset skal være "UP TO DATE" og tenker alt for sjelden på klær...og aller minst på tekniske ting, men mobiltelefonen har jeg funnet ut, at VIRKELIG er en særdeles VIKTIG del av livet. Jeg bruker jo mobilen til det meste; Kalender, notisbok, oppskriftbok, leksikon og selvfølgelig, det viktigste av ALT, KAMERA! Juhuuu, uten min elskede mobil, hadde jeg vært heeeelt LOST!!! For inspirasjon, ta bare en titt inne hos fine nettbutikken til expert.no HER  :)

Det har jo blitt mer og mer viktig med en god mobil og selvfølgelig er prisen avgjørende. Jeg har vært inne hos expert.no og sett litt på priser og har funnet ut at man kan få telefoner som passer en hver lommebok, eller skal vi kanskje si kredittkort nå til dags..? Hahaha, ja, vi må vel det :) 

Det at mobilen er enkel å betjene, har et godt kamera og ikke har et alt for dyrt abonement, er vel kanskje de viktigste tingene man skal tenke på når en går til anskaffelse av en ny, så da håper jeg at dere har funnet god inspirasjon og gode tips inne hos expert.no :) 

Lykke til med et evt kjøp og ha ei riktig god helg når den tid kommer!


HUAWEI ASCEND Y550 SORT MOBILTELEFON


Anne





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar