...bare så synd at det ikke er igjen
en eneste
en! ;) Ja da, far i huset sørget for at boksen ble tom bare etter
en dag. Han er så glad i myke pepperkaker, så minstejenta stilte opp og bakte det i går da. De er så myke at de nesten bøyer seg hvis han skal like dem men når det kommer til marsipan, så skal den være så hard at han nesten ødelegger tennene for å bite over...snodig fyr, men slik er det med smaken, vi er ingen like, hahaha!
BTW; Det er
INGEN hemmelighet at deigen er fra
IKEA, men det blir hjemmelaget deig til helga for da skal storesøster i gang med pepperkakebakst og
der er det
ingen juksing må vite ;) Jeg synes det er litt pussig at alle mine barn er så himla opptatt av at man ikke skal jukse eller gå for snarvarianter når det gjelder mat osv, for mora tar i hvert fall slike snarveier rett som det er...Hm? Kan det hende at de rett og slett ikke synes det er så godt? Hihi, det kan være en mulighet da..?
Her har det gått i eksamenslesing i hele dag. Storesøster går på Høyskolen, så da er det mye som skal kunnes. Greit med mor som kan høre, lese og stille spørsmål :) Får bare håpe at resultatet blir bra, men det blir det nok :) Krysser fingre og tær jeg i hvert fall <3
Lillesøster har hatt juleavslutning på skolen i dag, så vi har vært og hørt på 7. trinn sitt julekor. Storebror, kokken, har julerestaurantuke på skolen, så da er det duket for ribbe og surkål. Trivelig, og alle foreldre og andre som vil, er velkommen til å spise i restauranten på skolen. Mye hyggelig som skjer i førjulstida. Man burde egentlig hatt den dobbelt så lang, for jeg synes ikke at jeg rekker over alt jeg. Håper at alle dere der ute, har det fint og at dere koser dere masse med alt dere gjør nå i adventsdagene!
Nå venter senga og en ny dag våkner snart til liv...
Natta!
Anne