Vel, den er jo ikke akkurat ny da, men
NYMALT,
det er den. Mor har også investert i en del ny stasj til jul og kunne ikke dy seg i natt...da bare
MÅTTE hun sette fram noen av herlighetene, hehehe! Jeg ser at flere her i blogglandia har de samme tingende framme, så jeg regner med at det går greit. De er jo så flotet og nøytrale disse trærne fra Kahler, at mannen min har ikke en gang reagert på at de står framme. Nei, det må vel være rødt hvis han skal reagere, hahaha! Det er så morsomt å finne fram de tre-fire posene med det man har kjøpt seg og pakke det opp. Noe har man faktisk
glemt at man har kjøpt også, så det er jo ekstra artig da.
Nå er jeg hjemme alene i ca. 30 min. Barn som skal kjøres litt hit og dit av sin snille far, så jeg kjenner faktisk litt ro i kroppen og jeg fikk endelig tid til å blogge litt. Lørdager er fine, men litt stress også, i forhold til musikkskole osv. Jeg tenkte at jeg skulle vise dere noen bilder av stua. Den ene halvdelen står klar pyntet mens den andre halvdelen, ser ikke ut i det heletatt, for å si det mildt. Jeg har planer om at den delen skal bli like bra i løpet av kvelden, men først skal mannen koble til ny dekoder, hvilket er
VEEEEEEEEEELDIG viktig i hans verden, så mor får vente med stasjen og de litt mindre viktige tingene, hehehehe!
Vel, da skal jeg tusle ut til kjøkkenet for å swinge i vei en hjemmelaga pizza! Ha en aldeles nydelig kveld folkens! Jeg hører at "HILDE" allerede har kommet, så hvem vet, kanskje hun også vil ha litt å spise? Hihi :)
PS! Hold dere innendørs, Hilde er ei skummel dame!
Beklager det blå colaglasset fra Mc'Donalds ;) Det måtte selvfølgelig snike seg med på bildet for å avsløre at vi ikke alltid lager middag hjemme, hehehe! ;)
Anne