onsdag 5. februar 2014

SOM DAGENE FLYR I MITT SVART & HVITE HJEM!

Tenk at det allerede er onsdag igjen, dagene bare flyr av gårde de ;) Jeg gleder meg til lørdag, for da skal jeg og Elin på en liten"BLACK&WHITE-SHOPPING" igjen. I forrige innlegg, skrev jeg om hvor hektet hun har blitt på fargekomboen svart/hvitt, noe som hun er svært fornøyd med selv også. Det hadde jeg ALDRI trodd, at selveste ALLE REGNBUENS FARGER-PRINSESSEN skulle bli hekta på altså, men sååå feil kan man ta.

Da jeg spurte henne i går, om vi skulle fortsette litt på ryddinga inne på rommet, så sa hun "Men du mamma, e det itj litt artigar og lættar når vi har fått kjøpt eijnda litt mer ny svart og hvit pyjnt"? Hehehe, hun hadde jo heeeelt rett, så da venter vi rett og slett med neste steg av ryddinga, til helgen. Vi skal innom Ting for å kjøpe litt mer stasj etter fiolinøvinga nå på lørdag og gjett om vi gleder oss?

Her er det en smule ominnredning på gang. Omaggiovaser, andre ting fra Kahler og Bloomingville har byttet plass. Det er litt godt med den forandringen da...jeg har ikke funnet den riktige plassen til alt ennå, så enn så lenge, står ting litt tilfeldig plassert i påvente av at jeg finner den perfekte plassen. På kjøkkenet har jeg strippet ned pynten til det minste minimum og det føles godt. Det er mye mer luftig nå :) Jeg funderer litt på om jeg skal kjøpe meg noen nye te og - kaffebokser. ALLTID godt med noe nytt, selv om man ikke skal kjøpe så mye. Under legger jeg ut to bilde av pynten som Elin har kjøpt seg samt noen bilder etter min lille ominnredning.

Her skinner sola og varmegradene er på plass...
og vinduene ser over hodet IKKE ut! 
I hvert fall ser ikke jeg ut igjennom dem! 













Anne

2 kommentarer:

  1. Sort og hvitt er jo så lekkert så skjønner at Elin har tatt helomvending :) Lekre ting dere har her :) Her har det også blitt mildere i været og sola skinner så fint :) Fortsatt fin onsdag :) Klem Rita

    SvarSlett
  2. SORT /HVITT BLIR ALDRIG FEIL
    GØY NÅR
    DISSE SØTE SMÅ
    ER MED PÅ LAGE;)
    KOS DERE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett