onsdag 5. februar 2014

EKSKLUSIVE PUTER FRA RIVIERA MAISON

Hei igjen dere, her kommer det et tilbud om noen av dere er interessert ;) Jeg selger som sagt unna noen ting fra selveste Riviera Maison og nå har jeg et godt tilbud på disse eksklusive putene. De er brukt for bildetaking, kun en gang, så de er å regne som helt nye. Prislappene står fortsatt på og de kostet kr. 479 pr. stk. i utgangspunktet og ble kjøpt for ca ett år siden. Jeg selger dem for 200 kr. pr. stk. Putene er laget av lær og er kjempestilige!

Ta kontakt om dette skulle være av interesse! 








Anne

1 kommentar:

  1. Kjempekule puter:) liker så godt slike rustikke puter....!!;) Godt du har funnet tilbake til meg, søte Anne:) Jeg er innom hver dag jeg også selv om jeg ikke alltid får lagt igjen spor etter meg...Hi hi:) Stor klem Ann Elin

    SvarSlett