torsdag 22. november 2012

Fantastiske, flotte og fortryllende Fairytale

Hei alle sammen og god torsdag ettermiddag! :)

I dag har jeg og eldstedatteren vært på koselig kafetur, på Fairytale cupcakes i Trondheim. Der har de verdens beste mat og muffins og en helt fortryllende atmosfære. Det er vanskelig for meg å beskrive godt nok hvor flott det er der, ord blir rett og slett fattige! Alle som har mulighet, bør ta en tur dit. Jeg lover, det er verdt det :) Under legger jeg ut bilder fra Fairytale.

Vi var selvfølgelig innom et par butikker på ferden og kjøpte noe stasj til jul. Vi har hatt en veldig flott dag! Jeg har så smått startet på julepyntinga også. Senere i kveld kommer det bilder...må bare bli ferdig først :)

 
Ha en super kveld så lenge!
 
 
 Fairytale
 
 

Oreocupcake
 




 
 
 
Anne's Home Secret
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar