mandag 12. november 2012

God morgen!

God morgen alle sammen!
Sovet godt?

Jeg har ihvertfall ikke sovet særlig lenge. La meg sent og stod opp tidlig. Man kan vel ikke sove bort livet, hehehe! ;) Her sitter jeg med kaffekoppen og lurer på om jeg kanskje skal ta en tur til byen i dag...i dag også. Det har blitt noen turer dit i det siste. Jeg forbereder julen, dvs at jeg sikrer meg de fineste gjenstandene. Når julen kommer så tidlig i butikkene, så må man bare henge seg på dersom man skal få de fineste tingene. Venter man for lenge, blir man bare skuffet over at det bare er "ræl" igjen i butikkhyllene. Jeg synes at "Greengate" er så fin serie. Jeg har allerede lagt ut et bilde lenger ned på loggen. Tenkte å kjøpe ei stor mugge som er rød i dag. Blir fint til jul det. Da skal jeg se om jeg ikke skal gjøre noe husarbeid før jeg setter kursen mot sentrum av Trondheim, den vakreste byen i hele verden! :) På gjensyn! :)


 
 
 
 
Anne's Home Secret



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar