tirsdag 13. november 2012

Gleder meg til julepynting!

Hei, vil dere se noe av den julepynten jeg har kjøpt meg i år? Har gått litt lei av de "vanlige" nissene, så jeg fant en utrolig fin rød gris og en "utenom det vanlige-nisse" fra Maileg, kjøpt på Cornelias hus i Trondheim. Det lille stettefatet og engelen er fra Cicelia, likedan den brune trelysestaken. De grønne messingstakene er fra Byhaven blomster, lyslenken er fra Ikea og de hvite husene fra henholdsvis Kid interiør og Cornelias hus. Konglene er fra Riviera Maison.

Gleder meg til å pynte til jul, men venter til 1. desember da. Jula er jo så kort, så jeg synes at både jeg og hele desember måned, fortjener å ha julepynten framme. Så koselig med de varme fargene og alle lysene :) Da gjenstår det vel bare å si, på gjensyn!


 
 
Anne's Home Secret


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar