lørdag 24. november 2012

Lørdag i Trondheim

Hei igjen alle dere!

Da har hele lørdag formiddag gått med til å ta mål av sokkelleilighet i forhold til listverk osv. Det går ikke kjempefort med andre ord, hahaha! Det blir fint da :) Jeg er vel litt for utålmodig med å få ferdig dette prosjektet, det er også lillesøster som venter på nytt og større rom. Inne på lillesøsters rom, blir det mer et indisk sammensurium av farger og ting. Da kommer det vel ikke som noen bombe, at hun simpelthen ELSKER alt fra Indiska og alle mulige farger. Det er veldig bra at hun har sin egen stil og smak synes jeg og det skal unger få lov til å ha. Akkurat nå, er hun og storesøster på kino for å se "Reisen til julestjeren". Da får mor tid til bloggen og annet husarbeid.

Sønnen i huset har kjøpt seg ny sofa. Den er stillbar og har innebygget koppeholdere, oppbevaringsrom mm...hihi, ikke min smak, men jeg vedder på at han får oftere besøk av sin far nå. Dvs, far i huset får ikke lov til å komme med noe som helst i stressless-stil inne i stua til frua. Han synes at jeg er streng og sta, men der holder jeg med steil altså, hehehe! ;)

Når det gjelder jula, så har jeg tatt noen flere bilder som herved legges ut under her. Håper at det kan være til inspirasjon.

 
Ha en fortryllende lørdag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar