søndag 11. november 2012

Min første hemmelighet...

Min første hemmelighet er rett og slett bare det at jeg lenge har hatt lyst på blogg, men har ikke tatt steget og gjort det da. Nå er det endelig blitt, så da er det vel bare å skrive litt om seg selv. Jeg er en dame på 41 år som har tre barn, er gift og bor i et rolig boligområde i Trondheim. Der trives vi veldig godt og jeg steller og stuller i huset. Jeg liker å bake og lage mat, men interiør er vel min sterkeste interesse.

I dag har vi spist farsdagsmiddag, ribbe med tilbehør. Etterpå blir det romkake og annet godt. Far selv driver og legger flis under kjøkkenbenken i sokkelleiligheten, som for tiden er under oppussing. Der skal vår eldste datter på 20 flytte inn. Vi gleder oss til det blir ferdig og det blir kjempefint! Ikke så lite arbeid, men det er verdt hver en time og hver ei krone, for dyrt er det også.

Jaja, nok om det. Da er det vel på tide med å rydde litt på kjøkkenet etter matlaginga. Rydder som regel under veis jeg, men i dag hadde jeg gått tom for oppvasktabletter. Har fått tak i nå da, så da er det vel bare å sette på maskina og få orden i "sysakene" inne på kjøkkenet. 

Tenkte bare at jeg skulle vise dere noen av mine siste innkjøp til jul...har sneket inn noen ting da, men jula er jo så kort at jeg synes nesten at det er lov ;) Da får dere ha en flott kveld videre, så ses vi senere! :) 






Greengate





Hus fra "Cornelias hus" og "Kid Interiør"




Anne's Home Secret

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar