lørdag 17. november 2012

Min sønn, kokken!

Min sønn, kokken, heter Erik. Han går på kokk -og servitørlinja og er kjempeflink til å lage mat. I dag var han og jeg på butikken og kjøpte biff med tilbehør. Flott med litt hjelp på kjøkkenet, men jeg tror nok at han blir lettere oppgitt over mor som til stadighet rydder og rydder underveis i matlagingen. Det er jo veldig kjekt, så slipper man å rydde så mye når man er god og mett og skal se på TV. Nok om det...jeg lovte dere et bilde av mine nyeste innkjøp. Jeg kom ikke så langt som jeg ønsket med ryddinga i dag, fikk besøk osv, men noe har det da blitt. Var på Kremmerhuset i dag og kjøpte disse flott stjerneskålene som har fått selskap av to svibler. Flotte i vinduskarmen på kjøkkenet.

 
Fortsatt god lørdag folkens!



Anne's Home Secret
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar