onsdag 14. november 2012

Rydding av hus og oppskrift på verdens beste muffins

Hei igjen!
Noen som har gode råd for hvordan man skal motivere seg selv til å rydde i skuffer og skap og over alt hvor man ellers ikke rydder hver dag? Ja, for jeg innser nå, at dersom alt skal bli ferdig til jul, er det bare å brette opp ermene! Det er vel ingen vei utenom. Jeg venter bare på at sokkelleiligheten som er under oppussing og som vår eldste datter skal flytte inn i, skal bli ferdig. Maleren legger siste hånd på verket inne på badet nå og selv har vi lagt flis og fuget under kjøkkenbenken der nede. Det ble kjempefint! Bilder kommer senere, når alt er ferdig og innredet.

Tenkte at jeg skulle vise dere et bilde av stettfat og lysholder fra Riviera Maison. De gode muffinsene har jeg bakt selv. Oppskriften kan dere få av meg her...

 
Anne's muffins
 
100 g smør
2 dl sukker
3 egg
4 dl hvetemel
2 ts bakepulver
1 ts vaniljesukker
11/2 dl melk eller annen væske
 
 
Rør smør og sukker hvitt. Rør inn ett og ett egg.
Sikt i det tørre og tilsett væsken.
Gir ca 20 muffins.
Stekes på 175 *C, midt i ovnen i 15-20 min.
 
 
Lykke til :)
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar