tirsdag 27. november 2012

Snart advent!

Hei gjen alle sammen!

Da er det på tide med et innlegg på bloggen. Skulle ta noen bilder i går egentlig, men da gikk tida fra meg. Jepp, men nå har jeg noen nye fotos å vise dere. Driver og pynter hus til advent, som jeg synes kommer alt for fort på kjærringa i år (mtp oppussinga i sokkelen)

I dag har jeg "stasjet" litt nede i gangen, men bilder av det kommer først senere. Føler ikke at det er helt klart der nede ennå. Kjøpte ny kommode på Ikea i går også. Den skal monteres etterhvert, så da får vi orden på post og regninger igjen. Har vært litt "uorden" i rekkene der i det siste, da jeg tok postskapet og satte på badet. Regningene er så absolutt betalt altså, bare det at det er så mye enklere med skuffer å ha post og den slags i. Jaja, nok om det. Håper de nye bildene faller i smak. Skal ned i sokkelen å sette opp taklister i kveld, men først en snartur på butikken for å kjøpe brød.

 
Ha en trivelig tirsdagskveld alle sammen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar