onsdag 5. desember 2012

God morgen!

Hei igjen!

Da ble det montering av kommode i går kveld. Vi hadde dugnad, jeg, sønnen og eldstedatteren. Det ble et svært så trivelig samarbeid. Bilde av kommoden kommer når den er satt på riktig plass og fått litt julestasj på seg :) :) :)

Det er ihvertfall veldig kaldt her i Trondheim (-15), men inne er det fyr på peisen og varm kaffe som gjelder. Da håper jeg at dere alle får en nydelig desemberdag. Selv skal jeg kjøpe inn det siste julestasjet som jeg trenger for årets jul. De har så mye fint i butikkene og spesielt Kremmerhuset har hatt et utrolig bra utvalg i år synes jeg. Vi skal ha et aldri så lite førjulsselskap med besteforeldre her på fredag, så ett par-tre-fire-fem luktelys og noen småting til bordpynt trengs da.


Lykke til videre i adventstida!
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar