tirsdag 5. mars 2013

Litt nytt til både meg og datteren :)

God senkveld får'n vel si så her dags! ;) Har hatt hyggelig besøk i kveld og etter det, litt avslapping forran TV'n. Ikke så ofte det blir TV-titting på meg, men mannen var ute en tur og da slipper jeg også til, hahahaha! Nei da, bare spøkte. Jeg synes ikke at det er så mye interessant som sendes på TV, så da blir det ofte slik at jeg driver med husarbeid istedenfor.

I dag var jeg en tur innom interiørbutikkene på mitt nærmeste kjøpesenter og fant ut at det har kommet mange fine nyheter fra Greengate. Nedenfor legger jeg ut et bilde av en av to duker som ble innkjøpt. Dette er nede hos min datter bare så det er sagt. Jeg skal legge ut bilde av duk og lattekopper som jeg selv har kjøpt av samme merke, men det kommer først i morgen. Sjekk de søte harepusene fra Maileg også. Bildet er tatt i gangen min.


God natt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar