lørdag 20. april 2013

IKEA + MANNEN = SANT

Hei alle flotte lesere!

Her sitter altså jeg og blogger mens mannen og sønnen lemper møbler hit og dit og skrur sammen nye. Ja, ja han har valgt det selv...mannen altså. Han har lenge gått og snakket om nytt system til TV/CD/DVD osv og å organisere post og viktige papirer på en annen måte enn det vi har hatt fram til nå. Hm, jeg må si at jeg er litt skeptisk, men jeg har et håp om at jeg nå slipper å legge så mye energi i dette lenger, i og med at han har så bra system på gang, hahaha! Jeg ler litt, for jeg er bittelitt småskepp. Jepp, det skal bli spennende og helt andre tider hva gjelder system skjønner jeg.

I går hadde vi altså en helaften på IKEA. Ja, det ble både det ene og andre måltidet innimellom slagene. Det er ikke bare å plukke med seg varer i full fart, for det skal tenkes, angres ca ti-femten ganger og virkelig grubles før man har bestemt seg heeelt...før man betaler. Noen som kjenner seg igjen? I hvert fall, man får tid til hverandre på en sånn Ikeatur, hahahaha! ;) Jeg skal legge ut bilder etter at vi er ferdige...men først venter litt frustrasjon fra montørene, men så blir det så fint til slutt...jeg kan bare nevne, at klærne går av plagg for plagg, så når er det shorts som gjelder. Det er hardt for en mann å montere møbler sann ;) De er så frustrerte, for alt er i følge dem, feil, helt til de har studert bruksanvisningen et par ganger ekstra, da blir det plutselig riktig lell.

 
Ha en god lørdagskveld, med eller uten montering av nye møbler fra IKEA!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 


2 kommentarer:

  1. Jeg er litt misunnelig på de som har IKEA i nærheten (selv om mannen kanskje ikke er helt enig med meg;) men nå skal vi jammen få en butikk her også - blir noen år til enda men det er i alle fall avgjort. Og jeg fryder meg:)

    Jeg er litt rart satt sammen og elsker slik flatpakk. Elsker egentlig alt som skal monteres, settes sammen, og legges sammen også for den saks skyld. Men det er jammen kjekt å ha noen som gjør det for en også innimellom, snille montørene dine som ordner ut:)

    Håper du har hatt en fin søndag så langt,
    ønsker deg ei strålende ny uke:)
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Hei :) Jeg er litt smålei av slike flatpakker etter alt som vi måtte skru sammen da vår datter flyttet ned i vår sokkelleilighet. Mannen min lå på sykehus og vi måtte ta det meste selv vi damene. Det ble veldig fint da og vi hadde det gøy da vi holdt på, men som sagt, litt lei. Så flott at IKEA kommer nære deg da! Artig for deg som liker flatpakker. IKEA er først og fremst et genialt konsept, et sted jeg elsker å være kunde på. Mat har de også, så an slipper å gå sulten, hehehe! :) Ha en strålende søndag videre!

    Klem, Anne :)

    SvarSlett