torsdag 11. april 2013

Ny stasj på kjøkkenet

Heia!

I dag er det sol og flott vær i Trønderhovedstaden, så vi har atter en nydelig dag :) Jeg skal sette meg litt i solkroken snart. <3 Vi skal på bursdagsgaveshopping etter hvert også og regner med at vi havner på Ikea etter det. Minstejenta liker så godt å sitte ned i kafeteriaen der og hun elsker kjøttbollemiddagen der, dvs. hun bestiller seg det bare for å få poteter og saus, haha! ;)

Som jeg skrev i går, så har jeg gått til innkjøp av en del nytt til kjøkkenet. Jeg legger ut et bilde av det flotte skrinet som jeg oppbevarer kjøkkenhåndklær, stearinlys og kakegafler/skjeer i. Har kjøpt ganske mye mere også, i samme serie. Legger ut flere bilder ette hvert.

 
Nyt denne dagen og alt den har å gi!
 
 
<3



 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar