fredag 3. mai 2013

God morgen Norge og fyr på peisen :)

Hei igjen og god fredag dere! :)

Da er det jammen meg helg igjen og fredag er en av de beste dagene i uka. I dag blir det en tur til byen for å handle klær til konfirmasjon som vi skal delta på i helga. I går fikk alle nær som en, i seg klær, så da blir det en liten ekstratur i dag kan man si. Alltid trivelig med en bytur, så det gjør ingen ting. Været er ikke strålende akkurat, så jeg har fyrt opp i peisen og ser på "God morgen Norge". Det er alltid så trivelig å følge med på det programmet og jeg gjør det så fremt jeg har anledning til det.

Jeg har fortalt litt om innredningsforandringene her hjemme i den siste tiden og legger ut noen bilder under her. Da vil jeg bare få si god helg til dere alle som er inne og leser på bloggen min og en ekstra stor takk til dere som er følger meg her inne.

 
Klem fra meg og god helg!

<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar