søndag 19. mai 2013

Typisk Trøndere...

...og jeg er en av dem som aldri er heeelt fornøyd med at det blir så varmt. I noen dager nå, så har vi hatt knallvær her i Trondheim, men det er bare det, at det er en smule for varmt. Skulle ønske at jeg hadde et badebasseng i hagen og en kelner som hadde flydd rundt med is og drinker til meg mens jeg lå der på bassengkanten. Hahahaha, det er lov å drømme da, men det blir nok med det også. Det er jo nydelig med godvær da, så en skal ikke klage. Nå har jeg fått låne en liten pingvinvifte av min lille, snille datter, så da overlever mor.

I går var det grilling her hjemme og gjett om det smakte himmelsk!!! Ja, det gjorde det virkelig altså. Har brukt hele dagen i dag på å rydde etter grillmesterne ;) De gjorde en fantastisk god jobb med maten da, hehehehe! ;)

Under legger jeg ut et bilde av vår lille Olivia Laura, som hadde pynta seg på 17. mai...litt mot sin vilje <3 I dag har de tre marsvina våre vært ute på plena. Det var visst litt skummelt det, så de var overlykkelige da de kom inn igjen. Nystelt bur og godsaker var bare helt fantastisk visstnok.

 
Nyt dagen alle sammen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret


2 kommentarer:

  1. hehe.... kor koselig bilde ;)

    vi hengte eit flagg på ei ku - og gjekk i tog ;)

    så varmt her og - deilig og JA vi ønsker oss baseng og kelnere med paraply drinker --- men etter yr kommer det jo regn igjen på tisdag ...

    nyt dagene - monikasmil

    SvarSlett
  2. Ååå, synes at jeg ser for meg kua di med flagget på, så koselig! <3 Ha ei kjempefin uke Monika :)

    Klem, Anne :)

    SvarSlett