fredag 14. juni 2013

Fredag og kun ei uke igjen til 150-årsdag!

Hei! Da kjenner jeg at uroen brer seg en smule i kroppen og at noen sommerfugler flakser inne i magen. Det er bare ei uke igjen til vi skal starte på bordpynting og matlaging, ja, rett og slett alt fra "A til Å" skal vi fikse på fredag og lørdag før gjestene ankommer. Det blir ikke mindre enn mellom 90 og 100 gjester, så vi får litt å holde på med. Både jeg og mannen og min bror og hans kone har handla mat og stasj til den store gullmedalje og alt dette står i gangen både her hos oss og hjemme hos dem. Det er omtrent umulig å komme seg fra utgangsdøra og inn til trappa, men det blir jo ikke slik så lenge da. Vi gleder oss masse, selv om vi er svært så spente også. Da håper jeg at alle får ei hyggelig helg, så blogges vi snart igjen!


Klem!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret


2 kommentarer:

  1. Hei Astrid og hjertelig tusen takk for det! Jeg gru-gleder meg! Tji-hi! ;)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett