fredag 7. juni 2013

Politifest i Bergen by!

Hei alle som er inne og leser bloggen min! Akkurat nå sitter jeg på Scandic city hotell i Bergen. Jeg må bare få si, at Bergen er en utrolig vakker by!!! Her er jeg sammen med musikkglade politifolk fra hele landet, som sammen skal sette et musikalsk preg på byen denne helgen, trivelig og stemningsfullt er det. Det er også rom for litt shopping og restaurantbesøk. Jeg har vært innom Riviera Maison i dag også. Siden butikken i Trondheim er nedlagt, var det greit med en visitt der. Det blir nok handling i morgen tenker jeg! :) I dag har vi vær på kinarestaurant og for min del, var det for første gang. Nydelig mat og god vin. Ja, vi storkoser oss. Vi har spilt et par konserter i dag, det gikk bare godt det. I morgen er det på'n igjen med spilling på Torgalmenningen og i Grieghallen på bankett, men først, en god natt med søvn.


Gleder meg til frokost jeg!



Bergen city by night








Anne's Home Secret
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar