fredag 12. juli 2013

Stolt og lur...

I går ble jeg skikkelig lurt, dvs. jeg forstod INGEN TING og her kommer historien...

Min eldste datter Linn på 21, fikk hull i ørene da hun var rundt 12 år gammel, men hun måtte la det ene gro igjen ettersom hun fikk infeksjon. For tre dager siden, tok hun mot til seg og fikk et nytt hull, så nå har hun endelig symmetri på ørepynten, hehehe! ;)

Min yngste datter Elin på 12, har leeenge bebreidet seg selv fordi hun IKKE tør å ta hull i ørene, selv om lysten er STOOOR!!! Vel, i går skjønte jeg ingen verdens ting, da hun plutselig kom stormende opp trappa og stod der som en stolt hane med glitrende diamanter i begge ørene. Det første jeg tenkte, var at det var noe juksegreier, men skjønte fort, at det var det ikke. De to søstrene hadde tatt bussen  til City syd kl 9 på morgenen og gjort noe med at lillesøster ikke hadde hull i ørene. Gjett om hun var stolt og full av forventning til hva mor og far skulle si..? Ja, det lyste lykke utav de brune øynene hennes og hun var så lettet og glad over at hun endelig hadde turt å ta hull i ørene :)


Her ser hun en smule overlykkelig ut, spør du meg, hehehe!


 
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar