onsdag 13. november 2013

EN LITEN SNIKTITT...

...av den grå stua som ennå ikke er ferdig, men det blir veldig snart nå. Gleder meg til å få alt på plass og til å vaske og stasje. Jeg tenkte jeg bare skulle vise dere noen bilder nå, så kommer det flere når det er helt ferdig. Mannen har vært på IKEA og kjøpt nye lampeskjermer...han har bytta ut mors skjermer fra selveste Riviera Maison, men forandring fryder! ;) Jeg synes det ble fint og vi trenger mer lys nå som stua har blitt grå. Det er rart hvor lite som skal til før man må gå opp i styrke på lyspærene. Vi har jo ikke valgt noen mørk gråfarge, men uansett, lyset i rommet ble et helt annet. Fornøyd er vi i hvert fall <3 Den eneste pyntegjenstanden jeg har framme nå, er denne vasen fra Kremmerhuset. Vet ikke riktig hvorfor den ble stående, men det er jo bare koselig det da <3

 :) :) :)
 


 
 
 
Anne
 

4 kommentarer:

  1. Hej Anne! Tack för den fina hälsningen hos mig, blir alltid glad över nya följare. Det ser riktigt fint ut hos er vilken härlig grå färg. Vitt och grått är fint att ha på väggarna. Ser fram emot att se det färdiga resultatet. Ha en fin vecka :) Kram Frida

    SvarSlett
  2. Grått er så pent! Og jeg forstår godt at du lar den vakre vasen bli stående. Vi pusser opp gangen for tiden, og vi har valgt grå veggplater. Vi har nettopp malt to vegger i stua i en gråtone, og i vinter fikk furumøblene i spisestua ny farge. Du gjetter sikkert hvilken? Grått er nok i tiden- som en avløser av lattefargene. Mye varmere og penere, spør du meg.

    SvarSlett
  3. Det er flott.
    Gleder meg til å se når alt er ferdig
    Ha en god dag :)

    SvarSlett
  4. Ååå grått og hvitt er så utrolig fint sammen!!
    Det blir så utrolig gøy å se når dere blir ferdig:)
    Nå skal jeg også inn på fastlandet å ta en runde med malekosten!!
    Ha en strålende dag!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett