søndag 8. desember 2013

JUL PÅ BADET

Hei og hopp! Etter en lang og litt travel dag, er det litt tid for blogging. I dag har badet fått en litt julete "makeover", så da kommer noen bilder fra det under her da.

Jeg har vel vært innom temaet "bad" tidligere...det er så visst ingen hemmelighet at det ikke er helt "up to date" der inne, men det er helt OK lell liksom. Jeg prøver å trekke fokus vekk fra de litt shabby veggene fra fortiden da, på min måte.

Det er jo ikke det at det ikke duger eller at det er direkte heslig, men umoderne, JAAAA, det er det så absolutt. Tenker at det står for tur for en aldri så liten oppgradering, men det blir vel ikke før til sommeren kan jeg tenke meg. I følge flere av mine venner, så er det fint der inne, men jeg er jo en gang realist og ganske ærlig, så da konkluderer jeg med, at JOOO, vi skal ta noen grep der inne...etter hvert ;)

Til sommeren kanskje?
 




 
 
 
 
Anne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar