torsdag 30. januar 2014

VIL BARE ØNSKE ALLE SAMMEN EN RIKTIG GOD DAG!

Hei alle sammen og *happy day*! Jeg har ikke så mye nytt å fare med og ingen nye spennende bilder å vise heller, så da er det stor fare for at det blir gjenbruk i dag. Håper på flere og mer spennende innlegg etter hvert, men enn så lenge er det bare dette dere får av meg.

Hihi, ikke alltid man har den store skrivelysten eller behovet for å dele så mye, men synes det er greit å vis livstegn allikevel. Jeg skal sette meg selv i klesbrettemodus, selv om det er tungt men det bare gjøres. Hahaha, det er ganske rart dette, for dersom jeg har gledet meg til en god sjokoladebit eller noe annet godt som ligger i skuffen, så er det ikke der lenger når jeg skal ta det...men kleshaugen som skal brettes eller skittentøyet som skal vaskes, nei, det er det INGEN som har tatt. Noen som kjenner seg igjen?

Jaja, det kunne vært mye verre, så egentlig skal man bare prise seg lykkelig over at man faktisk er i stand til å ta disse dagligdagse tingene...det er det som er HVERDAGSLYKKE...eller???

Hehe, hva mener dere?






Anne





4 kommentarer:

  1. Så enig med deg, det er dette som er hverdagslykke. Bare litt vanskelig å oppdage en gang iblant, men det hjelper med en liten belønning når jobben er gjort. Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Ha en fortsatt fin dag! Hilsen Bente fra Verdal.

    SvarSlett
  2. Nei, det er ikke alltid man har noe på hjertet eller noe å vise frem, men reprise av fine ting det blir jeg aldri lei av :) Her sitter jeg og venter på de pakkene som er på vei :) Nye gardiner og gardinstang til gjesterommet har jeg kjøpt inn i dag, så hvis mannen har tid å henge dem opp i dag hadde jo jeg blitt veldig glad :) Fløyels gardiner til soverommet er bestilt i dag fra IKEA :) Ønsker deg en fortsatt fin torsdags kveld :) Klem Rita

    SvarSlett
  3. Gjør ikke noe med reprise...blir alltid glad av å se bildene dine! :-) Har vært litt fraværende i det sise selv...men kommer snart sterkt tilbake.....mye jobb, og lite tid til blogging... må bare nyte andres bilder så lenge :-)

    ha en fin helg ! Klem :-)

    SvarSlett
  4. Så enig med deg. Og så er det alltid hyggelig med et lite livstegn uansett!
    Og litt gjenbruk/reprise har vi bare godt av :-)
    God helg til deg.
    klem Vibeke

    SvarSlett