onsdag 19. desember 2012

Julehandelinnspurt :)

I dag skal jeg og mine to eldste barn på julehandelinnspurt sammen med mormor og morfar. Det blir koselig ja. Senere i kveld, så skal jeg og minstejenta på avslutning for fiolinistene ved kulturskolen. I går var det skoleavslutning, så vi er ganske bra sysselsatt.

Jeg skal hjelpe min kjære sønn med å kjøpe julegaver til søstrene. Kan tenke meg at det er greit med litt støtte ved slike innhandlinger ja, hehehe! Vi skal handle inn litt stearinlys og noe som gjenstår når det gjelder maten også. Jeg skal prøve å få tatt noe fine bilder av julepynt mm i kveld, for å legge ut på bloggen. Håper at dere titter innom da :) :) :)

Da skal jeg se litt i "dein store kass'n med julpynt". Skal forberede juletrepyntinga også, men jeg er litt usikker på når jeg skal sette juletreet i stua. Tror ikke at det blir før til helga ihvertfall. Tar jeg ikke mye feil, så blir det vel noe ny julepynt med hjem etter handlerunden som vi skal ha i dag også. Det gjelder å lage det så hyggelig som mulig, for "det e jul bare ein gang i året"... "OLAF"

 
 
God onsdag!


 
 
 



Anne's Home Secret





 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar