torsdag 20. desember 2012

Juletrepynting i full gang!

Hei sann!

Da har de voksne barna i huset funnet ut at de skal pynte juletreet og det midt på natta, hehehe! Mulig at far i huset kommer hjem i morgen, fra 14 dager på sykehus. Ikke helt 100 % sikkert ennå, men vi får se da :) De vil så gjerne at alt skal være så koselig til han ankommer, og det er jo ganske rørende i seg selv. Bare en ting som bekymrer meg...hva vil Elin på 11 år si når hun står opp i morgen og ser at treet er pyntet??? Uhuu, jeg gruer meg!!! Bilde av treet kommer i morgen. Nå legger jeg ut et bilde fra gavepakkinga til eldstedatteren før i kveld.

Jeg kjøpte en del ny julepynt på handlerunden i dag. Har ikke rukket å sette den fram ennå, for jeg har vært på sykehuset i hele kveld. Skal sette nut og ta noen fine bilder i morgem. Ting går ikke alltid helt etter planen da, men det gjør jo ingen verdens tin, egentlig! :) :) :)


Ha en fantastisk førjulsnatt!


 
 
 
Anne's Home Secret
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar