lørdag 9. februar 2013

It's a sunny day in Trondheim

Lørdagsshopping rett rundt hjørnet! :) :) :) Det er så vakkert når sola skinner og man går i bygatene, trivelig! Det er bare ett hinder i dag og det er kulden, brrrrr! Det er hele 15 minus i Trondheim, så jeg gruer meg litt til å gå ut døra, men vi er da vikinger, så en liten shoppingrunde skal jeg da klare! ;) Tenkte oss en tur innom RM, ikke lenge til de er historie nå. Datteren min har flyttet inn i leiligheten også og funnet ut at hun trenger litt mer fra RM. Hun får besøk av ei venninne i kveld, så det er spennende å ordne og stasje. Jepp, dere får ha en flott lørdag alle sammen, så ses vi senere. Håper at jeg får tatt noen nye bilder etter hvert også. Det har vært litt rolig på den fronten i det siste.


Nyt dagen!
 
 
 
 

 
 
 
 
Anne's Home Secret


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar