torsdag 7. februar 2013

Eplet faller ikke langt...


God morgen kjære følgere og alle andre som titter innom bloggen min! :)

Jeg sitter her og innser, at i dag har jeg litt å ta tak i  hva gjelder heimen. Det skal ryddes og gjøres rent og det trengs!!! Tiden min har gått til helt andre ting i det siste, for livet består av så mye mere enn bare det her hjemme. Ja da, jeg får vel bare ta et godt gammeldags "skippertak" i dag da. Jeg venter besøk av mine foreldre i kveld, så da er det litt hyggelig at det er ordenlig her. Jeg skal servere rundstykker og pålegg, så det er ikke noe stress med det iallefall. Tenkte at jeg skulle bake vaniljeboller også, så jeg bør vel sette i gang snart. Tempoet er vel litt under det jeg skulle ønske det var, men jeg har jo hele dagen på meg da, hahaha! ;)

Da legger jeg ut et bilde av stuen til min datter...ja, eplet faller ikke langt fra stammen. Hun elsker pynt, akkurat som sin mor og hun liker å flytte om på ting, akkurat som sin mor. I dag skal hun og pappa'n ut for å kjøpe vaskemaskin og for hennes del, så håper jeg at hun IKKE blir akkurat som sin mor når det gjelder klesvask, for der er ikke jeg på topp! :( Det er så innmari kjedelig, så jeg har noe som kalles "skylapper", hahahaha! Vel, vel, jeg får starte på prosjekt rydding, vasking og baking jeg da. Ha en aldeles nydelig torsdag alle sammen!


See you!
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar