mandag 4. februar 2013

Ny lenestol fra Ikea :)

Først av alt, så må jeg bare stille meg selv et spørsmål og det er hvorfor alle kjente jeg møter på Ikea starter samtalen med å unnskylde seg for at de er der, for videre å si "vi e aldri hær vi sjø"...hva i alle dager, sier nå jeg, jeg har da fysiske bevis rett forran meg at de faktisk er der, hahahaha! Jaja, skjønner ikke dette jeg, så jeg svarer kjapt tilbake, at "jeg er ofte her jeg og jeg synes at Ikea er genialt på alle mulige måter" ;) Da blir de litt lange og rare i maska!

Jeg vil bare vise dere hva vi nettopp har vært på Ikea og kjøpt til vår datters nye leilighet...


 
Lekker, eller hva?


 
 
 
Anne's Home Secret


2 kommentarer:

  1. Den var rålekker Anne:)) Ja, folk kan være litt rare og denne har jeg også hørt av folk, he he..
    Ikea er jo bare genialt sier nå jeg da:)
    Fin kveld videre!
    Klem Janne

    SvarSlett
  2. Jepp, og mannen min er enkel å få med dit til og med. Han pleier å si "velkommen hjem" til meg når vi kommer dit og han synes både maten og wienerbrødene er gode. Ingen problemer med å bli med dit han nei, hehehe! ;) Ha en god torsdag i morgen! :)

    Klem Anne :)

    SvarSlett