mandag 4. februar 2013

Vafler til frokost :)

Hei godt folk!

I dag har jeg og mannen spist vafler til frokost, av den enkle grunn at det ble igjen noen plater etter søndagens kos. Ja, det gjelder å kose seg litt i hverdagen også og mandager er jo flotte de! Dessuten er det vanskelig å ikke spise vafler når du ser at herlighetene ligger der, nam, nam sier jeg bare.

I ettermiddag tror jeg at det blir litt shopping igjen. Linn må ha litt sånn praktiske saker, som tørkestativ, skittentøyskurv mm. Det ble ikke innflytning lell i går. Det var så mye annet som skulle skje, men vi tar det kanskje i kveld istedet. Vi får se hur det blir. Vi er også på en evig jakt etter knotter til dørene på garderoben. Vi har liksom ikke funnet de rette ennå, så jeg har et håp om å finne noe på Home and cottage kanskje. Vi får se om det ikke blir en tur dit da. Da håper jeg at dere alle får en fantastisk fin mandag! :)



Stor klem!
 
 
 




 
Anne's Home Secret 
 


2 kommentarer:

  1. Hei.

    Takk for koselig kommentar inne hos meg, håper du følger med videre!
    Jeg titter videre her hos deg.

    Hilsen Camilla
    VillaGreve.com

    SvarSlett
  2. Ja, det er bare hyggelig å følge deg Camilla! Ha en flott kveld! :)

    Klem Anne :)

    SvarSlett