mandag 11. februar 2013

Litt usunn frokost i dag men pytt, pytt ;)

Hei på dere! :)

Til vanlig, er jeg særdeles sunn i matveien, ja, nesten litt for streng med meg selv! I går derimot, var det morsdag med gave og kake og alt som følger med. Sønnen min Erik, han som driver og utdanner seg til kokk, laget en himmelsk fiskesuppe. Den var bare heeelt supergod altså!!! Deretter ble det romkake og kaffe. Jeg elsker romkake, så derfor ble det en litt usunn start på uka da, hahaha! Kunne ikke dy meg vet dere. Kakerester er noe av det beste jeg vet, så det er bra det ikke er så ofte!


Kaker som formelig roper på deg der de står inne i kjøleskapet, det er kaker som tenker på deg det, hehehe! ;)




 
 
Dette samsvarer med min frokost til daglig, derfor spiste jeg den nydelige romkaka med god samvittighet i dag! Ikke så ofte at mor blir hedret, så det er flott med litt kos og feiring. Hurra for alle de snille og flinke mødrene rundt om i verden. Etter min mening, burde de hatt en utmerkelse i gull! Mødre er noe av det aller beste som finnes, for hva skulle vel både mann og barn gjort uten oss? Hm, det var et godt spørsmål. Hva synes dere? ;)

 
 
 
Ha en flott start på uka, alle flotte lesere!
 
 
 
 
Anne's Home Secret







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar