søndag 17. mars 2013

God søndag!

Hei på dere alle! Det er søndag og som sikkert veldig mange andre har gjort, så har jeg gått en tur ut i solen, laget middag mm. "MM" for min del, bestod bl.a i å bake brød, bade tre marsvin, rydde hus og stelle influensasyk liten pike. Ja, hva får vel ikke vi mødre være med på?  Hehehehe!

Ja da, man er ikke arbeidsløs men en skal være glad for at man faktisk er i stand til å utføre disse oppgavene. Vi er friske og raske og det er det viktigste! Da vil jeg bare ønske dere alle en riktig god kveld videre, så håper jeg at dere får en fin start på den nye uka!


Klem <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Hei Anne.
    Dagene og helgen flyr når en har det gøy.
    Syke barn er krevende men det går jo ofte fort over da.
    En må prøve å komme seg ut når solen skinner, jeg er litt på underskudd av uteliv og frisk luft etter vinteren.
    Så vakre glassene med blomster er, det gjør godt med farger også på denne årstiden.
    God mandag og ny uke, Maritklem.

    SvarSlett
  2. Hei Marit! Ja, det gjør de, flyr av gårde! Man må bare innse at man ofte er i underskudd av tid, men pytt, pytt, life goes on and on! Vi har det så bra atte. Blomster er alltid fint og i dag har jeg vært på Ikea og kjøpt noen kunstige, de ble faktisk fine de også. Skal få tatt noen bilder etter hvert. Ha en nydelig kveld :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett