mandag 15. april 2013

Bakedilla

Hei og hopp!

Baking er noe av det beste jeg vet. Jeg aner ikke hvorfor, men det er rene terapien etter min mening og når det blir et vellykket resultat, er jo lykken fullkommen! :) Jeg har ordnet meg et lite bord der jeg har samlet noen av de fineste baketingene mine, samt en bok fra Manuela. Jeg kjøpte den for noen dager siden og den er så fin. Kjøpte et stativ også, så den har en verdig plass. Ellers så har jeg litt stasj på bordet i tillegg til sukkerperler som det er morsomt å pynte cupcakes med da. Jeg legger ut et par bildr under her, men skal komme med flere etter hvert :) Ny uke ligger foran oss, så da er det vel bare å ta fatt på den og se hva den bringer, og i mitt tilfelle, blir den helt sikkert ikke bakefri, hehehe! ;)

 
Ha en god dag alle sammen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar