tirsdag 16. april 2013

Vårfølelsen

Hei alle dere! Da er det helt sikkert; Våren har kommet til Trøndelag :) I år har ventetiden vært lengre enn lang, men da er det ekstra godt å få våren "på plass" :) Vi har hatt en utrolig kald vinter med ganske mye snø, så det å se at gresset titter fram og isete gater er byttet ut med asfalt, er deilig. Jeg er så absolutt intet vintermenneske. Jeg hater alt som har med kulde å gjøre og ikke liker jeg vintersport, i alle fall ikke å delta på det selv. Nei, jeg liker meg best når jeg kan holde på med mitt inne, dvs stasje og bake mm. Det er veldig godt med en tur ute, det liker jeg, bare ikke på ski, hehehe! Nå som det er vår, er det herlig med uteliv og solen gir den energien som skal til for å ordne opp både ute og inne. Ser ut til at vi får en flott dag i dag også, så da er det bare å finne fram solbriller og innta solstolen. Kosedag på terrassen med andre ord :)

 
Hurra for vår og solfylte dager!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar