tirsdag 16. april 2013

Ikea med mannen

I dag hadde vi litt ekstra tid, så vi bestemte oss for å dra en tur til Ikea. I lengre tid, så har vi snakket om å få litt orden på flere ting her i huset, så vi fant rett og slett ut, at det var på tide å gjøre noe med det. Jeg skal starte i det små, så da ble det gjort innkjøp av en kurvkiste som jeg har ønska meg leeenge! Den skal jeg lagre julepynten i, tror det blir bra.

 
 
vi kjøpte også to av denne søte kjøkkenhyllen. De er så fine, og jeg har sånn sansen for den landlige stilen. Den er så koselig og jeg liker å stille fram de fine tingene mine og særlig synes jeg kopper og kar er fine å sette fram. Synd at slike skatter skal stå gjemt inne i skap. Skal hilse å si at den kreative delen av meg, kommer sterkere fram nå som våren har meldt sin ankomst, men jeg tok meg selv i å glede meg til jul da jeg laga middag her i sted, hahaha! Kanskje det kan ha noe med den julepyntryddinga jeg skal i gang med? Hvem vet, men først skal vi nyte en lang og forhåpentlig varm og god sommer. 


 
Nå skal jeg bare få hengt opp disse hyllene mine og finne ut hva jeg skal stasje dem med! Det er alltid så artig å gjøre det fint hjemme, da trives jeg aller best!
 
 Home sweet home!
 
 
Ha en kreativ kveld folkens!
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar