fredag 26. april 2013

Giveaway

Heeei og hopp!

Da har vi blitt ferdig med monteringa av de nye møblene i stua, jippi! Jeg liker ikke å leve i rot, så det var deilig å få ting i orden igjen. Min mor og far kommer på sykebesøk til Elin i kveld, så da måtte jeg gjør klart...hahahahaha, jeg vil jo gjerne vise meg fra min beste side da, hahahahaha!

I går var vi på IKEA, IGJEN! Vi fant ut at vi måtte ha en skuffe/hyllereol i tillegg til det vi allerede hadde kjøpt, så nå er det komplett. Jeg har fått plassert all den pynte som jeg liker best + at jeg hadde en aldri så liten "Giveaway" for venner og bekjente i går. De ble superfornøyde de og det gledet selvfølgelig meg. Jeg synes det er morsomt å gi bort, det er bedre enn å få.

Da skal jeg fortsette med mine forberedelser ift besøk i kveld. Har nettopp pyntet cupcakes med rosa frosting og jordbær på toppen...mmmm, nydelig!


Ha en utsøkt aften!










Anne's Home Secret
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar