onsdag 24. april 2013

Min mann er en IKEA-hacker, hehehe!

Ja, da er det offisielt, mannen min er en ekte IKEA-hacker!!! Jepp, det er sant, han popper over av de merkeligste ideer...og det blir så fint! Ja, med dette mener jeg at han pynter på - og gjør om på ganske billige løsninger fra IKEA. I dag har han vært og kjøpt føtter til skap som egentlig skal stå rett på gulvet og han har kjøpt profilerte dekorlister for å ha på toppen, og med mine diamanthåndtak, så må jo dette bli på grensen til sofistikert! Hahahaha, jeg må bare le! ;) kan det bli bedre spør jeg meg selv, og svaret er "NEI", det kan det ikke bli, tji-hi :) Da gjenstår det bre å se om dette klenodiet blir ferdig i løpet av kvelden. Han har holdt på ganske leeenge nå, men det haster jo ikke. Bare det at jeg ikke trives i rot :( Jeg blir så lite effektiv da! ;)

Jeg må bare fortelle at jeg gjorde et superkupp på ryddesalg i dag, så da fikk jeg kjøpt ei trappekurg for bare 49 kr. og det må man kunne si seg svært så fornøyd med.





Jeg lurer sånn på hvor jeg skal gjøre av de flotte kandelaberne mine fra Riviera Maison...mon tro hva jeg skal finne på??? Når sjenken måtte vike for TV-skap mm, så er gode råd dyre, men jeg skal vel klare å finne en løsning. Problemer er jo til for å løses, så det så, hahaha!


Jeg lever i håpet...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret


4 kommentarer:

  1. Må si jeg er litt spent på det skapet, men det kan virkelig ikke bli bedre nei:) Du viser vel:)

    Takk for fine kommentarer hos meg, blir så glad skal du vite:)
    Fin kveld og god fredag til deg, plutselig helg igjen nå!
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Hei Hanne! :) Ja, skal få tatt noen bilder når alt står ferdig! Nå mangler bare håndtak (knotter). Har kjøpt en skuffereol også med hyller i...for pynten min, hahaha! Ha ei riktig god helg! :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  3. Hei Anne! Så heldig du er med den mannen! Veldig gøy å gjøre litt ekstra utav ting sånn!

    Den trappekurven er også kjempefin! Jeg burde hatt en sånn, for trappa mi renner over av interiørblader og annet stæsj..

    Så hyggelig at du la deg til som følger! Jeg la meg til hos deg, også:-)

    Ha en fortsatt fin dag!:-)

    SvarSlett
  4. Hei Nina! Veldig hyggelig å følge bloggen din og jeg takker for at du også vil følge min! Ja, den mannen har vært på IKEA igjen, så nå har jeg fått en skuffe/hyllereol i samme serie som TV-opplegget hans. Det ble utrolig rent og fint og jeg har faktisk fått plass til all den pynten som jeg liker best. Har hatt en aldri så liten "Give away" til venner og bekjente nå, så da er vi alle fornøyde. Ha ei riktig god helg og kos deg masse!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett