mandag 8. april 2013

Shopping og lunch i solfylte Trondheim

Hei alle som titter innom bloggen min! :)

I dag har vært en skjønn dag. Jeg og mannen startet ganske tidlig med tur til City Lade, Living, Ikea og til slutt, City syd. Vi lunchet på Ikea og da ble det selvsagt noen småting med hjem. Ikke så mye og heller ikke dyrt, men noe som jeg kan kose meg og stasje med, litt senere i kveld. På Black & White ble det noe fra Greengate og en bok fra Manuela og 6 nydelige kakegafler fra Kitchen. Oh, herlige lykke!

I går hadde datteren besøk av tre venninner nede i den nyoppussede sokkelleiligheten. Det ble en trivelig happening. Jeg legger ut noen bilder fra hennes leilighet der hun har dekket og gjort klart til selskap. :) Hun er så flink og mor er svært imponert :) <3

 
 
Ha en strålende mandagskveld!
 
 I kveld skal vi se på "Hele Norge baker" som vi har tatt opp fra i går. Gleder oss!
 
 
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar