lørdag 11. mai 2013

17.maiforberedelser :)

Hei igjen folkens!

Ville bare tipse om litt billigere varianter av 17.maidekor...
Jeg har vært i flere butikker og sett meg om, og har funnet ut, at prisene varierer veldig. Jeg skal ikke røpe hvor jeg har vært eller fortelle priser etc, men vil bare tipse om at Nille, har flott og rimelig stasj til 17.mai. Jeg har vært der i kveld og kjøpt bånd for å pynte bord og lys med. legger ut noen bilder fra deres katalog under her :)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 


2 kommentarer:

  1. Jeg har også sett at Nille har masse fint til 17. mai. Er jo ikke nødvendig å kjøpe dyre ting andre steder, når man får så mye fint der;-) Det er jo kun for èn dag..

    Ønsker deg en fortsatt fin helg!:-)

    SvarSlett
  2. Hei Nina! Ja, det er nettopp slik jeg ser på det også. Jeg er litt mer nøye når det kommer til julepynt osv, men som du sier, for en dag, da går vi for den billige varianten. Dessuten, så husker jeg ikke hvor jeg gjemte unna 17.mai-stasjen fra år til år, så da må jeg skaffe nytt, så helt greit at det ikke koster alt for mye :) Ha en riktig god søndag og deretter, ei ny uke.

    Klem, Anne <3

    SvarSlett