lørdag 11. mai 2013

Titter bare innom for å si "god lørdag"

Hei alle sammen!

Da vil jeg bare få sende en liten hilsen i fra en solfylt by, nemlig Trondheim! Her er det rett og slett så flott, at jeg skulle ønske at alle som leser dette, hadde fått opplevet det. Ha en kjempefin lørdag og kos dere masse! I kveld tror jeg at det blir baking her i huset, gulrotmuffins med ostekrem. Jeg driver og forbereder litt til 17. mai og til bursdagsfest i juni, så da er det er bare å brette opp de berømte ermene! Under, viser jeg et bilde av en av kakene som skal serveres til bursdagsfesten! Det er en jordbærterte med vaniljekrem (oppskrift fra Villa perlesukker).

Mmm...say no more...

Et litt "dårlig-lys-bilde" tatt på Jordbærpikene på Solsiden i Trondheim. Kosa oss masse på bytur! Ser mere ut som jeg har fått en pose med potetmel slengt i ansiktet her da men, hahahahaha! ;)

 
See you later!
 
 
Mamma og Elin Anette <3
 
 
Jordbærterte med vaniljekrem bakt av Linn Helen <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar