mandag 6. mai 2013

Bake, bake og STARWARS

Hallo godt folk!

I helga hadde korpset som jeg, mannen og vår eldste datter spiller i, Oscarkonsert og i den forbindelse, kom det noen kjente fyrer fra en annen planet, på besøk. Ikke rar at det oppstod panikk i salen da dette kom litt brått på publikum. Ikke noe å utsette på fantasien til medlemmene i musikkomiteen i hvert fall.
 
 

Baking, hehe, et hett tema i denne familien. På fredag hadde mannen, jeg og jentene en veldig trivelig bytur, inkludert lunch. Trondheim city  ble besøkt og jammen ble det handlet litt også, ikke overraskende. Jeg kjøpte meg noe som jeg lenge har hatt lyst på, nemlig bakebokstaver fra Traktøren. De pryder hylla på kjøkkenet og minner meg stadig på, at jeg må bake et eller annet. Er de ikke søte?
 
 
 

Så ble det jaggu baking. Jeg bakte en konfektkake med sjokoladekrem og datteren bakte en aldeles nydelig sitronkake med vaniljefrosting. Vi hadde de med til konfirmasjon i går.






Da vil jeg bare ønske alle mine lesere og følgere, en riktig god mandag!
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar