lørdag 4. mai 2013

Trivelige Trøndelag i sol

Hei :) Da er jeg bare her for å ønske alle som er innom bloggen min i dag, en riktig god lørdag! Her i Trondheim skinner sola, så da ligger det an for en flott dag utendørs. I hvert fall tror jeg at noen timer av dagen skal tilbringes ute, så venter kakebaking til  min nevø sin konfirmasjon i morgen. Akkurat nå, så er jeg glad for at det ikke er vi som skal ha konfirmasjon. Vi har hatt to veldig flotte konfirmasjoner/konfirmanter som vi er stolte av. Vi holdt det her hjemme og laget alt selv, både mat, brød og kaker. Litt av en jobb, men du og du så artig og ikke minst, veldig koselig. Det er tre år til neste konfirmasjon her i huset, så det ble et realt åpenrom mellom de to første og den siste da, hehehe! Jeg er allerede i gang med planene...begynner å dra på åra vet dere, så da er det om og gjøre å være godt forberedt, hahahaha!

 
God lørdag alle fine lesere!
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar