torsdag 30. mai 2013

Halloisen!

Tenk at det er så fint vær da! Oj, da...ser på værmeldinga nå og ser at det skal snu snart. Ja, ja, men vi har vært mer enn heldige til nå da, for vi trøndere er absolutt ikke bortskjemte når det gjelder finværet. Vi er glade bare vi får se sola i noen minutter og da ser vi ut som vi har sett et fremmedlegeme på himmelen. Hehe, det er lett å glede en trønder med andre ord. Vi har grillet for tredje gang og det er luksus. tror ikke det ble anledning til det mer enn en gang i fjor, så tre ganger i løpet av mai måned, er utrolig bra!

Når det gjelder varme og marsvin, så er det viktig å passe på at det ikke blir for varmt til de. Stakkars små, de tåler ikke mer enn 28 grader, så vi har litt å følge med på der. Viktig å dusje dem med litt lunket vann for å avkjøle dem. Koselige dyr som er lett å bli glad i. Anbefales, men de er svært sosiale og bør helst leve i grupper. Vi har tre stykker. KOSELIG! Hun lille under her, er for tiden på en aldri så liten slankekur. Jeg har aldri sett noen som er så glad i mat. Hun er så søt, men kan ikke spise seg i hjel heller, så da gjelder det å kutte ned litt på godsakene. Lille Selma er så søt og snill <3

 
 

Da skal jeg snart stikke til frisøren og muligens en liten tur for å kjøpe kjole etter det. Jeg har fått dilla på vaser mm fra OMAGGIO, svart og hvitstripet er herlig! Jeg vet at det også finnes i mange andre farger, men det svarte og hvite er liksom så rolig i uttrykket. Kjøpte meg en liten godsak her om dagen som står på stuebordet sammen med flere andre ting som jeg er glad i.


Da vil jeg bare få ønske alle en riktig god dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar