tirsdag 4. juni 2013

New look på soverommet :)

Hei alle dere som er innom og leser bloggen min! Det er morgen og været er heller dårlig her i Trondheim. Været har ingen ting å si for meg, jeg skal rydde og ordne i heimen uansett. Venter besøk i løpet av dagen, så det er greit at det ser sånn noen lunde ut. Soverommet som har fått et aldri så lite "løft", er omtrent ferdig. Vi mangler bare å få satt inn den nye døra og kjøpe et lite skap på IKEA. Vi skal bare supplere litt i forhold til garderobeplass. Jeg og mannen blir sjelden enig etter første runde, men vi får ta noen runder til, så blir det vel et skap, hehehe! Er det ikke noe som heter for at man "vet hvor skapet skal stå" ;)


Ha en vidunderlig dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret


4 kommentarer:

  1. Åååå, dette så innbydenede ut Anne!
    Kose deg med besøk :)

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Hei Anne og hjertelig takk for hyggelig kommentar! Setter stor pris på så positive tilbakemeldinger ja! :) Kos deg i dag du og <3

    Klem, Anne :)

    SvarSlett
  3. Hei Anne!
    Så utrolig koselig soverom!:) Og den skriftputa var jo skjønn da;)
    Jeg ble så glad for kommentaren din om at jeg inspirerte deg<3<3
    Ha en herlig dag skjønne deg;)
    Klem Janne

    SvarSlett
  4. Hei Janne og hjertelig tusen takk for sååååå koselig tilbakemelding! Det varmet veeeeeldig altså! <3 Ha en flott dag søte du :)

    Stor klem, Anne :)

    SvarSlett