torsdag 18. juli 2013

150-årsdagen som ble så fin på alle måter

En liten hilsen fra et regnfullt Trøndelag! Ja, her er det skikkelig trøndersommer, den svikter oss aldri! Vi har mye annet å være glad for da, men det inkluderer ikke været, hahaha! Tenkte at jeg skulle legge ut noen bilder fra kakebordet på 150-årdagen som vi hadde for mannen min, min bror og hans kone, den 22. juni. Den ble så vellykket på alle mulige måter. Vi stod for all underholdning selv, mat og kaker. Det var rundt 100 gjester og alle koste seg veldig. Vi fikk tatt noen bilder med mobiltelefon i et litt dårlig lys...stemningsfullt med stearinlys men ikke optimalt for fotografering akkurat.


Mmm, fikk lyst på kake jeg...
 
 
Kakene som jeg og mine to døtre bakte

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så har vi et bilde fra et av banda våre, som stod for mye av dansemusikken!
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar