mandag 8. juli 2013

Koselig bytur og lunch på Jordbærpikene

Heia alle sammen! Jeg tenkte å skrive litt om dagen vi har hatt i dag. Minstejenta på snart 13 år, ville på bytur med venninna si i dag, derfor bestemte jeg og mannen at vi like godt kunne være i byen å vente på dem. Det var veldig hyggelig! Ikke alltid at man får tid alene sammen når man har tre barn. Vi spiste god lunch på Jordbærpikene og jeg fikk selvfølgelig shoppet litt i tillegg. Jeg har forelsket meg i svart og hvitt, så det ble noen ting i Omaggioserien + litt annet stasj i svart og hvitt. Jeg har satt det fram og det ble så fint! Lenge siden jeg har pynta og ordna nå, for vi har jo vært på ferie i Hellas. Det er alltid så godt å komme i gang med det man brenner for. Været i Trondheim har vært ganske så greit i dag, strålende byturvær i hvert fall. Jeg skal legge ut noen bilder fra den stor 150-årsfeiringa litt senere. Nå kommer et par bilder fra Kreta og de nye tingene som har ankommet huset. Litt gammelt også, kan ikke bytte ut alt, hehehe!


Ha en strålende aften kjære lesere!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anne's Home Secret
 


4 kommentarer:

  1. Hei Monika og tusen takk for det! Nyt dagene du også! <3

    Stor klem, Anne :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig hilsen hos meg.Kanskje vi var på Kreta samtidig. Vi kom hjem på fredag. Bodde på hotell Caldera Bay i sentrum av Platanias. Herlig ferie.

    Ha en flott dag videre
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Bente! Da kom dere hjem dagen etter oss. Ja, Kreta er eksotisk! :) Love it <3

    Klem, Anne

    SvarSlett